Serviceavtal för problem fri produktion.

Våra serviceavtal är den optimala plattformen för att behålla värdet i dina Horizon-maskiner. Vi erbjuder tre grundmodeller – serviceavtalet, premium-serviceavtalet och fullservice-avtalet. Alla avtalstyper kan utökas efter önskemål för att på bästa sätt uppfylla dina behov.

Serviceavtal

Grundläggande underhåll

Förebyggande skötsel av maskinerna (en eller två gånger om året).

Påminnelse på telefon Du påminns i god tid om nästa underhållstillfälle.
Transparenta priser Fast pris för teknikerns arbets- och framkörningskostnader vid underhållsarbeten.

Premium-serviceavtal – tillgängligt för alla maskiner

Service Innehåller alla tjänster i grundservicen: förebyggande skötsel (en till två gånger om året), påminnelse på telefon och transparenta priser.
24 månaders garanti Horizon fördubblar garantin för nya maskiner från 12 till 24 månader från inköpsdatumet.
10 % på slit- och reservdelar På alla slit- och reservdelar garanterar vi en rabatt på 10 procent. Detta gäller för hela premium-serviceavtalets löptid.

Fullservice-avtal

Service

Innehåller alla tjänster i grundservicen: förebyggande skötsel (en till två gånger om året), påminnelse på telefon och transparenta priser.

Driftstörning och undershållsarbeten

Såväl vid underhåll som vid driftstörningar täcks teknikernas arbetstider och framkörningskostnader.

Kostnader för reservdelar Alla erforderliga reservdelar ingår redan.
Programvaruuppdateringar Nödvändiga uppdateringar för maskinens programvara genomförs utan kostnad.
Expressleverans Reservdelar får du med expressleverans direkt till produktionsstället.

Valfria tillägg

Samtalsberedskap I högproduktiva perioder har du en tekniker tillgänglig för omedelbart samtal.
Reaktionstidsavtal

En tekniker finns på plats hos dig inom en angiven tid.

Teknikerstationering Det är möjligt att stationera tekniker på plats hos dig.
Expressleverans* Reservdelar får du med expressleverans direkt till produktionsstället.

* Ingår redan i fullservice-avtalet.


Individuella service koncept.

Om du har särskilda krav på vår service rekommenderas ett personligt samtal. På så sätt kan skräddarsydda koncept utvecklas åt dig.

Kontakta då vår tekniska kundtjänst.